Persoane interesate

joi, 7 iulie 2011

Realitatea...


Traiesc intr-o lume cruda. Sunt dezamagita in fiecare zi. Ma simt tradata. Ma simt indepartata. Ma simt jignita, ca cineva e mereu gata sa ma indeparteze. Intr-un fel sau altul. Am senzatia, clipa de clipa, ca cineva incearca sa ma injunghie pe la spate. Si, din pacate, nu este doar o senzatie, dovezile sunt cat se poate de clare. Si totusi nu pot face nimic. Sunt legata de maini si de picioare.

Cineva mi-a spus odata, ca iubirea este de ajuns. Incerc sa ma cufund in bratele iubirii, dar in lumea asta, exista mereu cineva care stie cum sa te impinga si sa cazi. Si asa doare…Cu toate ca alinarea si mangaierile de dupa, sunt atat de blande si de bune…dar nu fac gustul amar sa dispara. Si uite asa, incet, incet ajungem niste oameni tristi, plini de frustrari, plini de ura… si, la un moment dat, daca Dumnezeu te ajuta, te trezesti, dar tot ce poti face, este sa te intrebi: “de ce eu?”

Incerc sa zambesc, dar chiar nu mai am puterea sa o fac. Am obosit sa lupt. M-am saturat sa gasesc tot felul de ite incurcate, sa o iau cu binisorul, sa incerc sa le descurc si, intr-un final, sa descopar ca totul a fost facut intentionat… Am obosit.

Vreau o lume mai buna. Vreau o lume sincera. Vreau o lume curata. Vreau o lume dreapta. Vreau o lume egala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu