Persoane interesate

joi, 7 iulie 2011

Neincrederea...


Ce e de facut intr-o situatie de genul aceleia in care ma aflu eu acum? As avea atat de multe lucruri de spus si, totusi nu o fac.

Am realizat ca imi este frica…de cand tot scriu pe blogul asta, nu reusesc sa spun chiar tot. Ce rezulta din treaba asta? Va spun eu, poate asa o citesc cu voce tare si imi intra si mie in cap… Sunt extrem de timida si de fricoasa. Nu am deloc incredere in felul cum gandesc si, in general, in mine.

Am stat si m-am tot gandit vreo ora in fata laptopului daca sa scriu, sau nu, prin ce trec exact, in acest moment si, mi-am spus ca, in fond si la urma urmei, am facut acest blog tocmai pentru a impartasi cu voi sentimentele mele, trairile, bucurii, suparari tot… Mi-am dat seama, cu dezamagire ce-i drept, de aceasta neincredere si, nu prea stiu ce sa fac cu ea!

De unde sa o apuc sa o dau afara pe usa? Asa…m-am gandit la diferite teorii, dar sunt mai greu de pus in practica…aici interveniti voi.

Stiu ca par o persoana increzatoare si sigura pe ea dar, cred ca este o aparenta alaturi de care m-am obisnuit sa traiesc zi de zi si, Diana este undeva ascunsa, timida, de fapt, de-a dreptul fricoasa, fiindu-i teama sa spuna ce are de zis.

Cum matur, aspir, sterg, arunc, calc in picioare, omor cu pietre, dezintegrez, nenorocesc si ce mai vreti voi, aceasta “neincredere”???

2 comentarii: