Persoane interesate

duminică, 26 iunie 2011

Motto-ul zodiilor:

Cu totii incepem intr-un fel sau altul noul an. Cu siguranta trebuie sa avem si un motto… Fiecare motto semnifica ceva, asa ca fiti atenti la ce ar putea spune el despre tine!

Motto-ul zodiei Berbec:
Ma afirm, actionez constient si iau decizii singur. Imi asum independenta.



Motto-ul zodiei Taur:
Gasesc securitatea in interiorul meu si dezvolt propriul meu simt al valorilor. Ma ancorez pe Terra si-mi exprim in mod firesc senzualitatea.



Motto-ul zodiei Gemeni:
Comunic cu o mare deschidere de spirit si ascult parerea altuia. Imi exprim din plin ideile si dezvolt spiritul de discernamant.



Motto-ul zodiei Rac:
Ma detasez de trecutul meu si de cei din jurul meu spre a-i iubi pentru ceea ce sunt si nu pentru ceea ce imi aduc. Imi exprim emotiile cu siguranta deplina.



Motto-ul zodiei Leu:
Ma individualizez si gasesc sursa iubirii in mine. Devin constient ca sunt un creator.



Motto-ul zodiei Fecioara:
Obtin increderea si relaxarea. Dezvolt simtul discernamantului si al umilintei. Depasesc orice forma de limitare.



Motto-ul zodiei Balanta:
Imi deschid inima, impartasesc experiente agreabile cu altul si tin seama de nevoile lui, fara a deveni dependent de el.



Motto-ul zodiei Scorpion:
Ma deschid schimbarii si transform in mine ceea ce trebuie sa existe pentru a descoperi adevarul fiintei mele interioare. Venerez sexualitatea.



Motto-ul zodiei Sagetator:

Ma concentrez asupra telului cel mai evoluat posibil, fara a ma limita. Dezvolt o mare incredere in univers si mai curand experimentez decat cred.



Motto-ul zodiei Capricorn:
Concretizez material toate gandurile creatoare utile revelatiei functiei mele interioare si mi le asum cu toata libertatea.


Motto-ul zodiei Varsator:
Devin din ce in ce mai clar si spontan in orice domeniu si ma dedic din ce in ce mai mult nevoilor fiintei mele interioare.



Motto-ul zodiei Pesti:
Ma eliberez de orice forma de limitare, dezvoltand o incredere nelimitata in mine si in potentialul meu intuitiv, inspirat si creator.

Un comentariu: