Persoane interesate

luni, 9 mai 2011

Mirabela Dauer- Poveste de dragoste







I.
Intr-o zi mi-ai furat
Un sarut si-ai plecat ,
Mai lasat plangand atunci ,
Ca un copil ...
Mi-ai aprins inima ,
Mi-ai furat si dragostea
Si ma intreb , ce fac cu viata mea ?

Refren :
Si imi doresc , sarutul inapoi ...
Si mai visez , ca vom fii amandoi
As vrea sa-mi dai , macar o zii ,
As vrea sa stii cat pot iubii ,
As da si luna de-as putea
Sa fiu in lumea ta ,
Doar noi ...si dragostea ...

II.
Intr-o zii mi-ai promis ,
Un minut , dar din vis m-am trezit ,
Tu nu erai cu mine ...
Am stiut ca va fii
Doar un vis devenit , doar atunci
Cand soarele apune ...

Refren :
Si imi doresc , sarutul inapoi ...
Si mai visez , ca vom fii amandoi
As vrea sa-mi dai , macar o zii ,
As vrea sa stii cat pot iubii ,
As da si luna de-as putea
Sa fiu in lumea ta ,
Doar noi ...si dragostea ...

Refren :
Si imi doresc , sarutul inapoi ...
Si mai visez , ca vom fii amandoi
As vrea sa-mi dai , macar o zii ,
As vrea sa stii cat pot iubii ,
As da si luna de-as putea
Sa fiu in lumea ta ,
Doar noi ...sï dragostea ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu